Create your own banner at mybannermaker.com!

Sunday, October 28, 2012

merindu dan menunggu :(

hari ini
genap setahun kau di sana 
di tempat yang sangat berasingan
di tempat yang jauh dari pandangan orang
di tempat yang aku sendiri tidak dapat membayangkan
aku rindu kau . sangat merindui kau .
ketawa kau , marah kau , tuturkata kau , gurau senda kau , wajah kau , tangisan kau .
arghhh ~ iya ! aku rindu kau . semua tentang kau .
aku rindu satu satunya darah daging aku

kakak ku
kepulangan kau ku tunggu
setitis demi setitis airmata mengalir
ingatan aku terlalu aktif hari ini
aku pun tidak tahu apa puncanya
satu per satu filem kisah kau dan aku mula berputar
mengimbas jelas setiap kenangan antara kita
aku kesal . aku menyesal atas apa yang berlaku
aku terlalu lemah untuk mengubah takdir
aku tidak mempunyai kekuatan itu .
maafkan aku !

TUHAN , lindungi lah dirinya dimana pun dia berada.
tabahkan lah hatinya , kuatkan lah jiwanya dan perteguhkanlah iman nya ..
sesungguhnya aku sangat menyayangi nya Tuhan
meskipun pelbagai racun berbisa telah terpaksa aku telan
namun aku tahu
air dicincang tidak akan putus

segera lah pulang ya sayang ~
mak , papa , adik Qis , baby Koko dan
aku , adik kau
sentiasa setia menanti kepulangan kau .
tetapi ,
kepulangan kau yang baru
dan bukan yang dulu
aku sayang kau

p/s : pagi yang gelap , kini sudah terang . aku adik mu , dan engkau kakak . aku amat merindui kamu . ingin ku ulang ke masa dulu ~

No comments:

Post a Comment