Create your own banner at mybannermaker.com!

Sunday, March 6, 2011

My heart was totally BROKEN !

aryny ary yang paling menyedihkan , menyakitkan aku . aku macam tak percaya aku akan lalui ary macam ni . sumpah ! tak pernah terjadi and berlaku kat aku . okay , now aku nak cecita .
malam tadi aku keluar dengan puatt , aku dah buhsan teruk ! malam minggu lahh katakan . si joe keluar dengan muny . ya , mmg aku agak sakit hati , tapi its okay lahh . lantak dea lahh kan . kitaorang dah jadi teman tapi mesra jee . dea nak buat apa , aku peduli apa ! puatt amek kat rumah , shamin kan g KL , dea pun buhsan , so kitaoarng pun keluar . first , pegi karaoke 15 lagu lahh sial . terkeluar anak tekak aku . tapi best ! aku nyanyi lagu-2 sedeh yang mengisahkan diri aku , such as , tenda biru by desy ratnasari ( nanti kalau joe and muny kahwin , lagu ni lahh jadi peneman aku ), 2 jiwa 1 hati by legacy ( aku ingat , lagu ni joe penah bagi dekat aku ) .. lirik last dea , 'tak mungkin kan terjadi, 2 jiwa 1 hati'.. ya , mmg tak mungkin . HAHA .. okay , lepas tu joe msg puat , dea kata datang depan dewan , dea dgn muny . dea tak tahu aku dgn puatt. aku pikir dea maen-2 . aku pon buat buduh jee . datang je lahh dgn puat . and .... ya , mmg dea dgn muny ! duppp ! jantung aku macam nak gugur .. pls bayang kan apa aku rasa waktu itu .. tgk kemesraan deaorang .. YA ALLAH , beri aku kekuatan . airmata aku jatuh ! DAMN  SHIT ! tidak , aku kena kuat ! aku kena kesat airmata itu dan jangan bagi ia mengalir lagi . puatt and faris tak tahu nak cakap apa dah .. deaorang tak henti-2 suruh aku sabar . ya , aku sedang bersabar . sedang bersabar melihat perempuan lain pegang tgn laki yang sgt aku cintai yang pada ketika dulu aku yang seharusnya melakukan itu ! aku yang berada disebelah dia dulu ! tapi kenapa sekarang semua dah berubah ? joe , kau tak tahu ke aku akan sakit ? kau tahu aku sakitt sangat kan tgk apa yg sedang berlaku skng ? kau tahu kan ? kan ? kau tahu tak hahh !!! sampai hati kau . seumnur hidup aku tak pernah ada lelaki buat aku mcm ni . kau kejam joe . kau kejam !! kiteorang dok setable makan . aku cuba jd kuat dan gentle , aku salam Muny . aku cuba senyum walaupun dalam hati aku menyembur-2 darah keluar . aku rasa nak pengsan . aku tahu , joe cuba jugak jaga hati aku dan layan tak layan jee dgn Muny , tp sudahh lahh , aku dah LUKA . Tuhan ajaa yang tahu apa perasaan aku waktu itu , kaki aku pun dah tak kuat nak berdiri . lepas makan , aku cepat-2 ajak puatt balik . aku dah tak sanggup .. YA ALLAH , boleh kau tarik nyawa aku sekarang ? aku tak tahan . kau saja yang maha memahami . pukul 1.30 pagi , aku tak boleh tidur , aku ajak puat keluar . jiwa aku kacau . lepak tambak , joe kata dea nak datang . and dea datang . dea mintak maaf gilaa-2 dgn aku and tak nak tinggalkan aku. haha . maafkan aku jugak joe . sampai hembusan nafas aku terakhir aku TAKKAN maafkan kau . tak kan pernah maafkan kau . kau ingat tu ? ingat lahh sampai kau mati . kau tak kan pernah bahagia sbb kau dah buat aku mcm anjing kurap . and NOW ! kau boleh berambus dari hidup aku . aku pun macam tak percaya apa aku buat , aku amik simkad aku , tapp ~ aku patahkan depan dea and aku campak . aku cakap, :'jangan harap kau boleh jumpa aku lagi ! jangan cari aku lagi bodoh ! aku takkan pernah maafkan kau ! kau buat aku , nanti kau akan kena balik ! terima kasih !' pastu aku terus blahh . GET LOST JOHANI ! TUHAN , berikan aku semangat untuk teruskan hidup aku .. tolong aku TUHAN .

No comments:

Post a Comment