Create your own banner at mybannermaker.com!

Saturday, November 3, 2012

STPM semester 1 ♥


akhir nya ..
setelah 6 bulan menimba dan mengekalkan segala ilmu di kepala , kini hanya tinggal 2 hari lagi . 2 hari lagi aku akan mencurahkan segala ilmu yang aku perolehi di atas sehelai kertas . sehelai kertas yang akan menentukan  masa depan seorang manusia. cerah atau gelap ? aku serah kan semuanya kepadaMU tuhan . aku hanya mampu berusaha , tapi Kau lah yang menentukan . bantu lah aku Tuhan . semoga apa yang Kau tentukan untuk aku itu adalah yang baik baik sahaja . amin ~ good luck shana . buat mak bangga ♥ . itu yang paling penting :')


p/s :  ini lah peluang untuk aku tebus segala kesilapan dulu dan ini lah masa untuk buktikan kepada semua orang , yang aku juga BOLEH berjaya malah mampu mencorak 1 perjalanan hidup yang tenang , selesa , bahagia .

No comments:

Post a Comment