Create your own banner at mybannermaker.com!

Thursday, March 3, 2011

Stupid thing ever (T_T)



aku bodoh , aku bodoh sebab bagi darah aku kat kau ! akhirnya , apa balasan yang aku dapat hah ? lancau lahh ! tak pe , ini 1 pengajaran bagi aku . dengan selagi adanya nama kau terukir dekat tangan aku , selama itu aku akan ingat semua pasal kau . pasal kenangan kita , saat manis kita , saat pahit kita ,kelukaan hati aku yang kau bagi , and semua pasal kau aku akan ingat ! joe , aku memang tak sangka kau sanggup buat aku mcm ni . mcm pengemis kau buat aku . sekeras-2 aku , akhirnya terhiris kerna kau .  joe , *sumpah , kau betul-2 meninggalkan kesan yang hebat dalam hidup aku . terima kasih kerana bagi aku kelukaan yang sangat dahsyat ini . dan terima kasih sebab bagi aku sedar yang cinta itu MEMBUNUH !  biar lahh , sekarang semua nya tinggal kenangan . semoga kau bahagia bersama dea .. salam maaf permisi , aku undur diri .

No comments:

Post a Comment