Thursday, March 10, 2011

I just can't forget you==

biy sayang , macam mana kau sekarang ? kau sihat tak biy ? kau okay tak ? kerja kau mcm mana ? maaf , aku tak tahu apa-2 pasal kau sekarang .. dulu memang aku tahu semua . sebab dulu aku jaga kau . tp sekarang , dah ada orang lain jaga kau . biy , can you hear me ?  i miss you badly biy.. can you come back to me ? just for a while pleasee . i miss your face , i miss your laugh , i miss your smile , i miss your voice , i miss your jokes ,, i miss the way you looking at me .. why ? why could you leave me ? why couldn't you just stay ? my world is nothing without you . and i don't know what to do with my self ..  you know that i love you so  much right ? kenapa biy buat aku macam ni .... aku tak boleh nak go on tanpa kau .. kenapa aku yang lalui ini ? aku tak kuat .. aku macam tak boleh nak berdiri tanpa kau . ya , semua orang tengok aku kuat , aku happy . tapi dalam hati aku , Tuhan saja yang tahu biy . setiap saat aku ingatkan kau . setiap masa biy . aku sunyi .. aku dah cuba untuk buka kan hati aku untruk lelaki lain , tapi aku tak dapat , aku tak mampu buang kau dr hati aku . kau terlalu istimewa dalam hidup aku .. dan aku yakin , aku tak dapat lupakan kau sampai bila-2 .. sekali pun disaat kau dah naik pelamin . biy , tolong jangan lupakan aku .. sebab aku tak kan pernah lupakan kau walau sesaat . kau tetap oksigen aku biy . aku tetap sayangg kau . walau apa pun yang terjadi ..
..

No comments:

Post a Comment