Create your own banner at mybannermaker.com!

Wednesday, February 20, 2013

dugaan ohh dugaan .


semakin hari , semakin banyak dugaan yang mendatang. insan sekeliling , insan durjana, tidak pernah berhenti menjadi racun yang memakan kita sedikit demi sedikit. 1001 cara mereka lakukan , demi melihat kita tersungkur. dengki iri hati . itu lumrah manusia. sememangnya sudah ditakdirkan perasaan itu ada dalam diri manusia. tetapi aku ? aku tidak akan mengalah. aku akan perjuangkan kebahagiaan kita. aku akan terus menerus berperang untuk hubungan kita. jangan risau sayang. aku bukan seorang perempuan yang mudah menyerah. aku bukan perempuan lemah. dan aku berjanji , aku akan selalu ada untuk memapah kau sebelum kau sempat jatuh ke tanah.

p/s : YA ALLAH , tabah kan lah hati kami unutk menempuhi segala dugaan . amin ~



1 comment: