Create your own banner at mybannermaker.com!

Sunday, January 27, 2013

aku tahu siapa aku .

sememangnya aku sudah lali dengan gelaran itu. 'perempuan jahat'. gelaran yang dah tak asing lagi. walau sebaik mana sekali pun aku buat untuk menjadi 'perempuan baik' ,  aku tetap dipandang sebagai 'perempuan jahat'. wajarkah itu ? kalian ada mulut dan kalian ada otak. memang ianya hak masing masing bagaimana untuk menggunakannya. gunakan otak dahulu dan baru luahkan dimulut. ah! apapun yang kalian tafsirkan , itu tidak akan mengubah aku untuk menjadi siapa aku. siapa aku yang akan datang, bukan letaknya ditangan kalian. oleh itu . mohon berhenti menyalak. jadi lah seperti manusia , bukan seperti anjing. maaf kasar bahasa . aku manusia biasa (:


p/s : hanya Tuhan saja yang tahu .



No comments:

Post a Comment