Create your own banner at mybannermaker.com!

Sunday, March 20, 2011

A whole day with you ==

Hello everyone ~ SI dah kembali . heheh ~ mcm biasa , masa untuk bertonyeh kat diary aku ni lahh kan . okay . entry aryny agak menarik dan membahagiakan aku jugak lahh kan . nak tahu knapa ? hey-2 . baca lahh dulu . hehe ;)
aryny petang ikut mama pegi kenduri . dua tempat . adoy , *sumpah perot SI kenyang . dah tu tiba-2 dpt meseg dari mamat bernama Joe . haha . dia ajak lepak malam kang . okie dokie ~ berehh ! pukul 8.30 dia ambil aku depan rumah naik motor . mak balik kmpg .  pegi tempat faris . dah tu pegi depan dewan meeting club ADVANTI . joe , kau tak payah nak gehdik-2 dgn aku . aku pijak kau kang . haha . SI mengganas ! lepas tu pegi kenduri kawin kat penerok rumah Nan ADVANTI . sedapp and kenyang ! lepas tu lepak seaside kejap pastu pegi depan eon bank kat tambak . Bihan datang . bestt lepak dgn diaorang . happening jee . apa yang berlaku antara aku dan joe , kitaorang lupakan . macam tak ada apa-2 . lepas tu mint n fuad pegi JB , tlg kereta apam rosak . aku and bihan pegi lepak depan rumah joe . ohhh .. apa punya uwey lahh aryny . aku tergolek tangga dekat rumah joe dohh . ah , fuck lahh ! haha . sakit dah macam celaka . adoyy .. pastu bihan balik , joe hantar aku naek kereta . tak terus balik . pegi lepak at tambak . dia urut kan kaki aku . *sumpah sakitt gilaa . okay , dah okay sikit . aku pegi toilet kat aliff .balik dr toilet tuh , popp ! babii ! aku tergolek lagii lahh sehh ! aww aww ! sakitt lahh pukimak . padan muka joe kena paksa urut kaki aku lagi .  lepak sampai pukul 6 , and aku pun suruh joe hantar balik . ngantukk ~ 
okay , thanks biy bab spend tyme yang cukup panjang dengan aku . aku happy kott ! sbb aku tahu , kau tak kan slalu dengan aku lagi . and lagi satu , jangan nak gehdik-2 and manja-2 dgn aku boleh tak ? lagi satu , jangan lahh suka sebut aku ni bini kedua kau dan "MADU" muny ! cukup 44 kali jadi betul lahh gilaa . geli SI ~ haha ~

No comments:

Post a Comment