Friday, March 18, 2011

I forgive you sayang ==

biy .. ( sajaa nak gehdik-2 panggil biy , pdhal bkn ada pape lagi kott ) .. now kau dengar sini . kau tak perlu rasa bersalah lagi okay ? aku dah maafkan kau sayang . apa-2pun , kita tetap kawan kan ? hati aku dah boleh terima yang kau bukan milik aku dan bukan untuk aku . it's okay sayangg . aku akan tetap selalu doakan kebahagiaan kau biy. benar kan ? cinta itu tak mesti memiliki ? ya , cinta aku tetap untuk kau . tak kan pernah hilang . ingat itu sayang .. biy , satu hari nanti , kalau dia tinggalkan kau lagi dan buat kau sakit lagi , kau ingat aku ya ? kau cari aku ya ? aku tetap ada kat sini untuk kau .. aku akan selalu temani kau sayang . tak pernah sedetik pun kau hilang dalam ingatan aku . sekali pun kau pernah buat aku sakit sangat , tapi aku tak pernah buang kau . kau tetap dalam hati aku . aku tetap akan terima kau apa pun yang terjadi . 

malam semalam kita lepak lagi kan ? macam tak de apa-2 . macam kita tak pernah break . tak pe lahh , dapat kawan dengan kau pun dah berbaloi sangat bagi aku . sekurang-2nya aku masih dapat tengok muka kau , dapat dengar suara kau , dapat bergurau dengan kau . tapi biy , kenapa semalam kau macam seolah-2 rasa bersalah ? kenapa sayang ? kau asyik tenung aku dengan pandangan yang sayu .. kau pegang muka aku .. hey , apa yang dah berlalu tuh biarkan berlalu . aku tak nak ungkit lagi . sekalipun luka itu masih akan tetap terasa , tapi aku tak nak kau rasa bersalah . tak pe lahh , bukan salah kau . aku paham .. aku tahu , aku tahu kau masih sayang aku .. aku pun sama . aku sayang kau lagi lebih dr kau sayang aku . cuma aku tak nak tunjuk . aku cuba kawal semua .. biy , kita cuma kawan sekarang . so , take caution okay .. macehh sebab teman aku semalam biy .. I'll still loving you ~

No comments:

Post a Comment