Wednesday, March 9, 2011

I'm so sorry ==


joe , kenapa aku rindu kau ? aku rindu kau sangat-2 biy . setiap masa aku ingat kau . tapi kenapa kau tak faham ? kenapa kau tak mengerti aku ? aku mintak maaf sebab rindukan kau and tak dapat lupakan kau . aku macam nyawa-2 ikan biy tanpa kau . aku macam dah tak de semangat dah . nasib ada kawan-2 aku . kalau tak aku tak tahu apa jadi kat aku biy . biy , aku tak penah rindu orang macam ni sekali . tapi kat kau ? aku tak tahu . please biy . aku rindu kau sangat-2 . Tuhan jee yang tahu biy . biy , aku harap dan doakan kau bahagia disampinmg dia  biy . aku sentiasa disini . tak kan ke mana-2.. macam mana kau penah cakap dekat aku dulu yang kau tak kan kemana-2 and tak kan penah tinggalkan aku .. biy , kau dengar tak biy ? aku masih sayang kau biy .. hati aku masih untuk kau . aku tak tipu biy . kau nak bukti ? ya , aku ada . mesej-2 dr kau semua aku masih simpan . barang-2 dr kau aku masih simpan termasukk lahh plastrik chocolate yang kau penah suapkan aku dulu . biy , aku rindu saat itu biy .. *sumpahh , aku rindu ! TUHAN , aku mohon tolong sampai kan rindu aku pada dia .. *sumpah , aku tak kan dapat lupakan kau joe . Joe , kau lahh kenangan paling terindah dalam hidup aku .. aku tak kan lupa kan kau sampai mati . :'(

No comments:

Post a Comment