Create your own banner at mybannermaker.com!

Saturday, December 22, 2012

aku tidak sempurna ~


malam ini ~ aku  menuju ke hadapan sebuah cermin sebesar pintu almari baju  . aku menatap dalam diri ku sendiri . aku toleh kiri , aku toleh kanan . aku pandang atas , aku pandang bawah . ALHAMDULILLAH . Allah mengurniakan aku fizikal yang sempurna anggotanya . aku bersyukur .

tetapi ,
aku masih bukan seorang yang sempurna .. aku masih serba kekurangan . aku masih tidak mampu menjaga hati semua orang . aku masih tidak mampu membuat semua orang tersenyum . aku masih tidak dapat menyenangkan hati semua orang . maafkan aku . puas aku mencuba untuk menjadi seorang gadis yang serba sempurna . yang dapat membahagiakan semua orang . tapi aku gagal . aku belum kuat untuk melakukannya . arghh ! kadang-2 kata-2 dari seseorang yang kita sayang mampu menjatuhkan diri ini sedikit sebanyak ! ya , tiba-2 aku terasa 'loser' :(
oh tidak ! tidak mungkin ! aku bukan seorang 'loser' . tiada perkataan 'loser' dalam kamus hidup aku . takpe , aku akan cuba dan terus mencuba , tanpa henti . untuk membuktikan apa yang ENGKAU ingin aku buktikan .

# JUDGE me ? and i'll PROVE you WRONG !

No comments:

Post a Comment